Sunday, December 12, 2010

Si Hitam ngok..

Eo: Nurul!!!!!! dah tengok email blom
aku: blom eo kenapa?
Eo: ermmm ada orang suh pantau u nie
aku: aik...(macam tekejut la)terus check email
Nurul,
-Rekod kehadiran kursus sudah update?
-Tangggung kerja Fadhilah - hentikan. Buat memo kpd Fadhilah & BPSM, CPK - ikut format utk EO Rahim. Pn Lai sign.
-Update senarai pegawai tanggungkerja di BKA.
Saya nak tengok semua ini selesai hari ini.(macam bagus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
* Pn Hussainah - pantau laporan kehadiran kursus dan list tanggung kerja.
Fail Pelbagai Kewangan dah lebih dari 10cm. Tutup fail dan buka fail baru.
Semak fail-fail lain yg perlu tutup juga.
**CC Muna - pantau fail BKA.
tetiba hati jadi panas..geram..
sebab aku rasa sangat tercabar ok
kalau sebelom-sebelom ini aku masih boleh terima
sebab aku angap die orang atasan
tapi kali ini dah mcam terlebih la pulak
macam aku nie dah tak buat keje ke...
siap suruh pantau lagi
makaaai..benci ye aku kat si Hitam nie
die dah bagus sangat ek
buat keje
padahal dekat je salah ke kalau bagi tau sendiri
dah bisu la gak nyer kan
kalau aku nie jenis baca email 24 jam tak pe la juga.. 
banyak lagi keje aku weih
nasib la ko Si Hitam..almaklum je la ek
selama nie aku susah nak benci orang
tapi kalau aku dah start benci orang
selama-lama nyer aku benci

No comments:

Post a Comment