Friday, December 3, 2010

sape langgar sape

pagi nie pegi keje naik motor ge
oleh kerana kuar rumah kul 7
aku pun kene la pecut cikit
mase dalam perjalanan 
selepas satu selekoh tue 
tetiba datang sekor burung
terbang rendah dengan laju nyer
aku pun dengan tak sengaja
kiteorang berlangar
sape langar sape aku tak tau
yang aku tau aku tak bersalah
sape suruh die terbang rendah
sama ada burung tue selamat atau tak
tuhan je yang tahu
aku pun teruskan perjalanan
tak lama lepas tue aku perasan kain aku macam basah
bile aku tengok
makkkkkai..geram betul la dengan burung tue
die berak kat kain aku
bile check2 ge kat sweater aku pun ada
erm nak xnak kene teruskan perjalanan juga la
so sepanjang perjalanan aku buat bodoh je dengan kain aku
dan bau-bauan yang ada
sampai opis terus ge toilet ge cuci kain aku
nasib baik hilang cuma bau-baunnya ada sekali sekala
nasib la ko burung..sape suh xtengok kiri kanan
pastue tinggalkan kesan kat kain aku ..
nasib baik sempat sampai opis
kalau aku sampai lambat tadi nahas ko balik aku cari...


No comments:

Post a Comment