Wednesday, December 15, 2010

cian anak mummy

dapat sms dari penjaga Qareez

Salam...qareez demam skit..c.ina letak cool fever je dlu
sebab ubt syringe kecik xde..

huhuh aku dah dapat agak qareez akan diserang demam+ selsema
sebab anak si penjaga qareez selsema
tengah pegang qareez aritue
masa aku jemput Qareez 2 hari lepas
kerisauan dan mula bertapak
aku dah mengadu dengan sang suami
supaya berpesan  jangan dekat dengan qareez
kalau anak-anak die tengah selsema
semacamane aku pesan dekat adik ipar aku yang tengah selsema
mesti sang suami x sampaikan pesanan aku
malam tadi aku dah dapat rasa Qareez selsema
na..sekrang sah qareez dah demam
nie yang aku tak gemar
dah tau anak-anak die sakit kenape dibiarkan dekat dengan anak aku
nak je reply marah td tapi kang kata aku ape pulak
sayang qareez petang nie kite ge klinik ye sayang
tunggu mummy tau..
ya allah kau sembuh kan la segala penyakit qareez..kau lindungi la qareez sentiasa
AMIN..........

No comments:

Post a Comment