Thursday, March 31, 2011

Qareez 7 bulan sudah

sorry sayang anak mummy
mummy lambat update pasal kamu
lagi pun mummy risaukan kesihatan kamu berbanding hal-hal lain
alhamdulilah syukur anak mummy dah sihat
seperti sedia kala
sempena kamu 7 bulan nie mummy macam biase la 
nak letak gambar terbaru kamu
tapi kali ini mummy xfocus pada muka ek
sebab mummy geram sangat tengok kat part nie
kalau orang lain tak tau la
jom layan

kaki nie yang mummy paling geram..nak gigit-gigit
nyum-nyum





Qareez setakat nie dah berjaya angkat bontot die cuma tak mahu kedepan
tapi die berguling
agar dapat pergi lagi jauh begerak
dah pandai pegang botol die sendiri
apa-apa pun Qareez mummy doakan Qareez sentiasa dilindungi,disayangi
semoga aku membesar dengan sihat ye sayang.
mummy love so much

2 comments:

mamaqaireen said...

alahai..paha berlipat..tapak kaki yg comel,garamlah!!! ^_^

Kasehku said...

Setiap inci anak kita adalah harta y paling bernilai. Beshhhh anak gebu.

Post a Comment