Sunday, March 6, 2011

akibat pergi kursus

assalamualaikum...saya sudah kembali daripada kursus.
ermm banyak cerita yang masih aku belum saya cerita dalam blog..nanti la slow-slow aku akan kongsi walaupun peristiwa yang berlaku sudah lepas aku tidak mahu satu pun yang tertinggal dalam blog kesayangan aku nie..bukan apa dengan blog nie je kenangan yang ada untuk anak bujang saya baca bile die besar nanti..
sepanjang tempoh kursus aku jarang dapat bersiaran sebab kusyuk dengan sistem yang sedang aku pelajari..ialah kena la kusyuk mendengar sebab aku pasti bile balik nanti mesti my boss akan tanya..so sediakan payung sebelum hujan..
ok la pasal kursus aku akan cerita dekat entri lain ye sebab aku nak cerita dekat sini "akibat daripada aku pergi kursus" macam series je kan..tapi sebenar nyer bile dikenang kelakar pun ada..sungguh aku tak sangka.
anak bujang saya merajuk..sungguh aku xsangka..tak duga pun meh aku cerita
aku sampai kl dalam kul 7 lebih..aku tengok suami dah sampai..so aku budget mesti Qareez pun ada sama.aku pun cepat2 turunkan barang x sabar weih nak jumpa anak..tapi bile sampai kat kereta anak bujang saya takde..suami kata Qareez masih dirumah pakcik, lepas jemput saya baru amik Qareez..so perasaan ada kehampaan sikit sebab rindu tahap gaban kat anak bujang saya tue.
sampai kat rumah pakcik..anak bujang saya berada di atas riba cik ina..saya pun pe ge dari luar rumah duk pangil-panggil nama Qareez..Qareez..sampai la saya betul-betul didepan Qareez..tapi nak tau anak bujang saya palingkan muka ke arah lain..sambil tangan nyer dok kuit-kuit kat kerusi..dengan mulut yang muncung..haik aku terpaku sekejap merajuk ke anak aku nie (dalam hati aku la)..aku try ge tapi kali nie Qareez dah ada dengan suami..situasi ye sama juga Qareez akan larikan muka bile aku cuba acah-acah die..hurm aduhai
tapi aku tak putus asa kali ini aku ambil Qareez..aku dukung die..acah-acah die tapi qareez masih sama die tak nak pandang muka aku..perasaan aku mase tue dah nak meraung dah tapi aku cover je..
dalam kereta aku umpan qareez lagi..die dah senyum2 tp masih xnk pandang aku..kalau daddy die panggil laju je pandang..xpe la anak mummy bagi masa..so malam tue Qareez tido dengan daddy aku tido dalam bilik..tup-tup aku terjaga Qareez dh ada kat sebelah..daddy pindah masuk bilik ruper nyer malam tue...aku belek2 muka je Qareez tapi die tak sedar..tak sangka si kecik macam tue dah pandai merajuk..mummy janji pasnie mummy tak tinggal sayang k..
esok ye Qareez terjaga aku orang pertama yang main-main dengan die..akhir nyer die pandang muka aku dan die senyum..hahahaha seronok nyer..pastue aku takjauh dengan die sampai aku ge dapur pun aku dokong die..Qareez pun same kalau die tidur kat riba aku tangan die akan pegang baju aku kuat..mesti tak nak kasi aku lepas kan...i love u sayang

* daddy dengki nasib baik takde video kalau tak die nak rakam aksi aku sedang memujuk si anak.

No comments:

Post a Comment