Thursday, March 24, 2011

kursus :) makan angin

 ok nak cerita sambungan dari pada kursus yang aku pergi tempoh hari..setelah penat otak memikirkan sistem kami dibawa melawat ke beberapa tempat menarik disana..sangat teruja bila merasa sendiri pengalaman memetik strawberi sampai sakit pinggang aku dibuat ye..petik sampai tak ingat dunia..jom layan

geram tak tengok strawberi nie..

beria-ia memetik tue

hasil memetik yang berjaya diperolehi
memanjat pulak..

tengok ladang teh saya....
tangan dah gatal nak memetik..tapi ada orang menunggu pulak
dapat buat ulam nie..perghhh sedap






apa-apa pun aku sangat puas hati..salah satu tempat yang aku nk pergi sangat dari zaman sekolah dah termakbul...sangat seronok insyallah kalau ada rezeki nak datang lagi dengan family pulak kali ini..

No comments:

Post a Comment