Thursday, April 7, 2011

emo di pagi hari

assalamualaikum..
saya sangat sedih pagi jumaat ini
kerana orang lain saya yang menjadi mangsa
kerana kesalahan orang lain
saya yang terima padah
setiap kerja yang diarahkan saya terima dengan hati yang ikhas
dan berusaha untuk buat yang terbaik
sebab saya bukan orang yang jenis suka buat keje sambil lewa
tapi apakah daya arahan yang diterima tidak lengkap maka kerja yang terhasil pun tidak lengkap
akibat ye saya yang jadi habuan kena marah dipagi-pagi hari...
ingat kan setakat tue saje saya pun menahan kan diri dari terlalu emo
pastue kena panggil pagi
saya ditanya kenape surat yang datang dihantar terus pada pegawai
tidak melalui dia
saya tertanya-tanya sebab kenapa saya yang disoal sebegitu
sedangkan tugas saya bukan menerima surat keluar atau surat masuk
tugas saya apa surat yang diberi pada tangan saya
surat tue la yang dia dapat
saya bukan bos untuk senang lenang nak bagi surat pada sesiapa yang saya suka
yang die pun x fikir ke
saya sorang ke yang buat keje tue
bak kata pepatah kerana marahkan nyamuk habis kelambu dibakar (ntah betul ke x pepatah aku nie)
saya tak dapat tahan ok..
saya menangis
sedih sangat..sangat..sangat..
mood bekerja saya di pagi hari sudah rosak
oleh kamu yang tidak berhati perut
ya allah lindungi hamba mu ini ya allah
agar api kemarahan tidak terus kena pada diri ku..
kalau disebabkan kesalahan diri ku aku redha
tapi kalau disebabkan orang lain
aku benci..benci..benci

1 comment:

mamaqaireen said...

laaa..kenapa pulak ni??
biasalah kerja, sabar k.

Post a Comment