Wednesday, April 27, 2011

Muhammad Qareez 8 bulan

assalamualaikum...
semalam tanggal 27 April 2011 anaknda tersayang genap 8 bulan..bile becerita tentang anakanda sorang nie hati saya jadi tersangat la pilu. ini la agak nyer perasaan setiap ibu bila sudah mempunyai anak..

Qareez sayang mummy rasa kamu dah tahu yang kamu bakal mempunyai adik baru  sekali gus akan mengelarkan kamu sebagai seorang abang.sesungguh nyer mummy tidak menjangka seawal sebegini namun mummy dan daddy terima rezeki ini dengan tangan terbuka.sebab itu mummy dan daddy tidak terkejut dengan keadaan kamu yang tetiba berubah..kamu jadi terlalu manja, tidur pun dalam dukungan tak nak baring macam biase, kamu duduk kat riba,kamu saja letak kaki atau tangan kamu di mummy agak mummy tak tinggalkan kamu kan, yang paling mummy tak boleh lupa kamu reject fm bila mummy try nak bg fm kt kamu..

sayang Qareez kalau ikutkan hati mummy yang kerdil nie mummy memang tak mahu kamu minum fm..mummy mahu kamu minum susu dari badan mummy nie tapi apakah daya sayang susu mummy makin kurang..tapi tak pe mummy masih berusaha mengepam untuk kamu selagi susu mummy nie mahu keluar..mummy menyesal untuk kali kedua sebab tak stanby stok susu kamu banyak-banyak.maaf sayang mummy lalai..tapi mummy janji selepas adik kamu lahir nanti mummy sambung balik penyusuan kamu ye sayang..MUMMY JANJI...

Qareez sayang jangan risau seperti yang mummy selalu sebut pada kamu setiap kali kamu keresahan..kamu tetap no satu bagi mummy..mummy tetap sayang kamu..sayang sangat-sangat..kamu terlalu istemewa pada mummy..banyak telah kita lalaui bersama sejak dari kamu lahir sayang..semua tersimpan kemas dalam hati mummy..hanya mummy yang tahu..sayang jangan risau ye kasih sayang mummy tidak akan berbelah bagi..

Qareez sayang, kamu bagi mummy kejutan semalam. genap kamu 8 bulan kamu tunjukan kebolehan kamu ye.sesungguh nyer mummy terkejut tetiba je kamu merangkak kearah mummy dengan bersungguh-sungguh.selalu nyer bila mummy suruh kamu dapat kan mummy kamu ke belakang tapi semalam kamu menuju kearah mummy dengan gigih nyer..alhamdulilah itu la yang mummy mahu melihat perkembangan kamu dengan mata mummy sendiri..insyallah mummy tetap akan begitu sayang..

Qareez sayang kamu jangan sedih-sedih ye sebab bila kamu sedih mummy turut akan bersedih...percaya la mummy tetap akan berlaku adil..biar mummy letih tapi mummy akan pastikan kamu terjaga, terpelihara, cukup kasih sayang..mummy tahu kamu tak besedia..mummy mahu kamu jadi seorang abang yang bertanggungjawab.

ok la sayang nanti mummy sambung kt entri khas untuk kamu..mummy sayang sangat pada kamu..muah..muah.happy birthday 8 month sayang..

2 comments:

mamaqaireen said...

alaaa sayunye baca entry nurul ni...
Qareez budak bijik, dia akan sentiasa buat mummy dia happy..percayalah!

Mummy jgn susah hati..baby dlm perut pun kena jaga tau..jaga permakanan..jaga kesihatan..kawal emosi (utk susu n baby)..happy2 selalu ye..

tgk dkt blog dilla, surah2 yg bagus utk baca bila mengandung..k dear..takce care.

Kasehku said...

Nikmatnya jadi ibu..

Post a Comment