Sunday, October 31, 2010

pengalaman baru qareez

hari ini akan bermula
pengalaman baru bagi qareez
qareez akan duduk di taska tasnem mulai ari ini
perasaan aku sedikit lega sebab die dekat ngn aku
tapi kesian bagi qareez
sebab keadaan di situ amat sejuk
nasib baik 2 pasang baju panjang aku bekalkan untuk die arinie
esok-esok semua baju tangan panjang aku akan bawak
masa datang jenguk kul 10 tadi
qareez tengah menangis
sejuk baru lepas mandi agak ye
lepas tue dengan keadaan air cond lagi
sungguh tersentuh hati si ibu ini
rasa macam nk bawak lari je qareez kala tue
aku angkat qareez die diam
aku bagi susu
sambil aku pesan dengan qareez jangan menangis ye
nanti tengah ari mummy datang ge
petang kul 4.30 tepat ibu datang jemput qareez ye
qareez menyahut..walaupun aku xfaham
aku anggap die sedang megadu pada aku
kesian anak mummy
xpe la sayang
nie la kehidupan yang kamu akan hadapi
semoga anak mummy cekal,tabah,dan berani ye sayang
semangat kamu semangat buat mummy..
ya allah semoga qareez dalam keadaan baik-baik la hendak nyer di taska tue..amin

No comments:

Post a Comment