Tuesday, October 26, 2010

kelam kabut, keliru & stress

ermm nie entri semalam tapi hari nie baru dapat aku cerita
semalam ada la hari pertama aku akan naik bekerja semula
setelah 2 bulan bercuti
bagun pagi2 aku dah kelam kabut sebab terbangun lambat
dah la bangun lambat baju pulak belum digosok
sang suami aku dah aku pesan suruh gosok baju awal2 tapi die diam je
bile dah jadi macam nie mula la aku nak naik hangin
bersiap dengan ala kadar kiteorang terus keluar rumah
perjalanan aku dari rumah nak ke tempat keje 
boleh tahan jauh nyer
aku naik stress sebab dah lama tak menghadapi kesesakan lalu lintas
tup-tup aku jadi sedih sebab tinggalkan anak aku tanpa bekalan susu yang cukup
stok yang aku buat masa cuti tue boleh pulak suami aku tinggalkan
nak buat stok baru belom cukup lagi
sebab anak tengah kuat menyusu
so tak sempat nk mengepam
die dah sedut..so macamana
ya allah..berikan la aku ketenangan agak aku tidak mengalami perasaan seperti itu semakin kerap
berlaku pada hamba mu ini...aku takut susu hamba mu ini makin berkurang..izinkan la hamba mu ini
menyusukan anak ku dengan baik..kau permudahkan la ya allah..amin
sang suami..sang isteri memerlukan pertolongan dari mu demi cinta hati kita dan rumah tangga kite
tolong beri kerjasama ye sayang.

No comments:

Post a Comment