Friday, November 5, 2010

Qareez dah ikut macam Kak Maisarah

makcik nurul huda..nampak ye Qareez dah ikut macam Maisarah.Qareez dah tak nak menyusu direct terus kat aku...Qareez dah suka menyusu guna botol..alkisah nyer Qareez tak nak menyusu direct dari aku bermula malam tadi.selalu nyer malam Qareez akan menyusu dari aku sampai le die tidur..tapi malam tadi die menangis...aku dah sua Qareez tendang-tendang kaki die...bile aku letak jari kat tangan die ,Qareez tercari-cari macam nak susu tapi aku sua lagi die jauhkan mulut die..aku pikir ape kene dengan Qareez malam nie.mata Qareez dah lelap tapi masih menangis..so bile teringatkan botol die..aku pun try la pam kat botol die..bile sua botol kat mulut die makai bukan main die hisap...habis je 4oz Qareez pun lena dengan bahagia nyer...adus Qareez nak macam nie rupa nyer..mummy nyer syenen dah tak laku nyer sayang...

sok pagi nyer..aku try lagi bagi kat Qareez tapi Qareez tak nak gak..bile sua botol sedap je die hisap...ermm Qareez dah biase guna botol nyer..Qareez dah biase guna kat Taska kan..kan..xpe la Qareez nak ikut macam Kak Maisarah pun ikut la janji dan yang penting susu yang Qareez minum tue tetap susu mummy ye..so kemana-mana sekarang aku kene bawa pengepam..and get ready susu bile-bile masa sahaja..nampak susu dah tinggal sikit aku pengepam lagi...



Qareez ge jalan-jalan ngn mummy dan daddy ge Jalan TAR




anak dan bapak dah kepenatan..suh tidokan anak bapak die lak yang ikut sekali titon

sayang qareez....sayang u all..muah..muah

No comments:

Post a Comment