Tuesday, November 9, 2010

Bingung

hehehe aku copy gmbr nie dari makcik nurul
ermm kekawan sebenar nyer
saya sangat binggung sekarang
hati saya lebih pada xnak pegi sebenar nyer
tapi memandangkan perjalanan yang jauh
kenderaan pulak ada satu je
saya terpaksa pergi
tapi bile kenangkan tempat baru
yang seperti itu
jiwa saya jadi kosong
dengan keadaan dan persekitaran
dapat ke saya kawan seperti kalian semua
walaupun berpangkat lebih tinggi
rela ber aku ber engkau dengan saya
berkongsi cerita..mngadu itu ini
tiada beza saya rasakan bile kita bersama
tapi disitu terpaksa bersaya..puan
oh sungguh xrela
terlalu skema saya rasakan
setuasi keje sungguh senyap
semua orang buat keje
tension ye...
saya dah tengok
macam mana saya nak mengepam nanti
saya nk simpan macamana 
tolong la..xpasal-pasal
saya migrain setelah lama saya tak hadapi


No comments:

Post a Comment