Tuesday, November 23, 2010

malu siot.....

hahaa nie entri yang paling memalukan buat aku
aku ingat xde lagi excident macamnie berlaku
tertido dalam bas masa keje dulu
sampai drebar bas siap berenti kejutkan tue
ruper-ruper tidak
arinie aku ge keje naik komuter
so balik pun naik komuter gak la
mungkin dah kepenatan laju berjalan kaki
aku tertido dalam komuter
aku pun tak tau bile masa nyer terlelap
yang aku tau aku dah cukup tahan mata aku
tup-tup biler sedar
aku rasa macam dah sampai serdang
tapi mamai punyer angkara
aku leh nak sambung tido lagi
ntah camane tersedar
cepat2 la aku bangun nak kejar pintu
tapi dah terlambat
angkara ada nyonya la yg menghalang
kalau tak mesti sempat
hurm..so aku pun terus je la sampai kajang
buat muka bodoh
walaupun aku tahu semua orang sedang memandang aku
lantak la...(padahal tak tau nak serok mane muka nie)
lepastue naik semula kemuter ke serdang semula
T.A.M.A.T

No comments:

Post a Comment