Tuesday, February 15, 2011

sudah kembali

fuhh lama saya xupdate blog
memang sejak akhir-akhir ini saya agak sibuk sedikit
dan ada beberapa perkara yang telah berlaku
mengakibatkan saya terpaksa meninggalkan hobi saya buat sementara waktu
jadi memandangkan hari ini boss saya telah MC jadi saya akan menggunakan
sepenuh masa saya dengan mengupdate blog saya..horeyyyy
banyak yang nak dikongsikan terutama mengenai anak bujang saya dan cerita penyusuan saya
mengenai kejadian yang berlaku saya angap satu ujian dari allah untuk saya sekeluarga
mana yang boleh dicerita insyallah akan saya kongsikan
mane yang tidak biarla saya seorang yang tahu
saya muhasabahkan diri
BANYAK DIAM TIDAK SEMESTINYA BODOH,
BANYAK CAKAP TIDAK SEMESTINYA CERDIK,
KERANA KECERDIKKAN ITU BUAH FIKIRAN,
ORANG CERDIK YANG PENDIAM LEBIH BAIK
DARI ORANG BODOH YANG BANYAK CAKAP.
MENASIHATI ORANG YANG BERSALAH, TIDAK
SALAH. YANG SALAH ADALAH APABILA MEMIKIRKAN KESALAHAN
ORANG LAIN.
“Manusia tidak akan dapat mengalahkan
syaitan kecuali dengan diam. Jalan yang
terbaik ialah diam kalau kita tidak
dapat bercakap kearah perkara-perkara
yang baik. Bicara yang baik adalah
lambang hati yang baik dan bersih yang
bergantung kepada kekuatan iman pada
diri manusia”
baik la tanpa membuang masa saya akan becerita dari mula saya tinggalkan blog saya
sehingga kini.

No comments:

Post a Comment