Thursday, February 24, 2011

Aktiviti kami

Assalamualaikum semua...
hari nie nak update cerita baru..sebenar nyer cerita nie pun dah lepas pun cuma baru nak upload dalam blog..hehehe almaklum je la kekawan saya nie kalau ada sesuatu terjadi aktiviti blog saya pasti akan terhenti sekejap kekadang sampai berhari-hari bukan apa kalau nak menulis di blog nie saya tak suka kalau time mood tak baik sebab saya takut akan terlepas menulis sesuatu yang tak baik kemudian ada sesiapa terbaca lalu terguris hati..seperti apa yang sudah berlaku so saya jadikan semua tue sebagai pengajaran.

ok la 12 Februari hari tue mak mertua saya ada kursus di Petaling Jaya so suami ditugaskan untuk bookingkan hotel untuk tempat mak mertua saya bermalam malam tue..bukan ape senang kata nyer nak gerak ke tempat kursus esok nyer so suami pun pergi la check inkan hotel dulu. sementara menunggu mak mertua habis kursus kami anak beranak dengan senang hati nyer telah menyelepahkan dulu bilik penginapan mak mertua aku.heheheh Qareez sempat la tido sekejap kat situ dan meninggalkan poo poo nyer di selimut..

jom kita tengok gambar kami di sekitar bilik

Qareez bersama mummy



waktu nie Qareez tengah geram tengok pak busu nyer mandi swimming pool..
malam tue kami balik...mak mertua ajak tido sekali kat situ tapi kami tak bawak ape2 pun kecuali baju qareez..tapi keesokkan pagi nyer kami datang semula...next cerita di entry akan datang.

No comments:

Post a Comment