Tuesday, February 15, 2011

Qareez 5 bulan

ok..anak bujang saya sekarang nie dah 5 bulan lebih ye
nak update checkup Qareez aritue
perkembangan kesihatan Qareez alhamdulilah
meningkat dengan sihat nyer
berat Qareez dah 7kg sekarang nie..alhamdulilah
semakin lasak, semakin debab
permintaan susu pun dah semakin meningkat kalau sebelum-belum ini 
Qareez akan dibekalkan 4 botol x 5oz ke rumah pengasuh
sekarang nie kena upkan 6 botol x 5oz ye
waktu tidur Qareez dah sama setelah di teraining setiap hari iaitu kul 10.00 malam
ok untuk makluman Qareez dah start makan ye
sebab setiap malam die kelihatan seperti kelaparan
minum susu 7oz pun masih tak kenyang
mulut die seolah-olah mengunyah
lagi pantang bile tengok orang lain makan
Qareez akan geram..
so saya telah cuba bagi mestum
die makan dengan selera nyer
nanti saya upload gambar die first2 makan ye
kemudian baru la die tidur dengan lena
sejak itu saya ambil keputusan bagi die makan
tapi dalam kuantiti yang sedikit je
nak bagi die jangan kelaparan sangat
sekarang nie saya tengah mencari
pengisar untuk kisar bubur anak bujang saya nie
insyallah saya akan berusaha untuk bangun lagi awal
untuk buat bubur die setiap hari
insyallah semoga usaha saya dipermudahkan
ok jom kite layan gambar terbaru Qareez yang dah berusia 5 bulan nie.

dah pandai meniarap
dan menelentang semula
sedang mula nak mengangkat bontot die untuk maju kedepan
mengesut bukan kedepan atau kebelakang
tetapi berpusing ye
gambar Qareez meniarap di next entri k..

1 comment:

Unknown said...

Qareez tu maksud dia apa kak..

Post a Comment