Thursday, January 20, 2011

lambat

arinie saya lambat sampai ke ofice
masuk bulan nie je dah  3 kali datang lambat
sangat buruk kan rekod saya
2 hari lambat sebab kena hantar Qareez ke rumah pengasuh
sang suami masih tak sihat waktu tue
kalau tak memang keje die hantar Qareez ke rumah pengasuh
nak drive sampai ke ofice saya tak confiden
takut tertidur lagi macam acdident dekat trafic light tempoh hari
mujur tersedar...sejak itu xberani nak drive kalau badan mengantuk
tak pasal-pasal aku tidur terus selama-lama nyer
mintak dijauhkan dulu ya allah..anak hambamu ini masih kecik(tapi kalau dah kun fa ya kun..)
so arinie datang lambat lagi sekali
sebab malam tadi saya makan ubat selsema
pada mulanyer memang tak nak makan ubat selsema tue
sebab saya yakin saya akan tertidur dengan lena nyer
tapi memandangkan sudah tak tahan sangat
sampai hingus meleleh dengan sendiri nyer(x malu..)
dan atas nasihat saya makan juga
sudah nyer masing2 bagun lambat..
termasuk Qareez 
adakah sebab susu saya Qareez pun tido lena????
macamane asyik kene sakit je saya nie
antibody kurang ke?letih sangat ke?penat ke?xcukup rehat ke?
kawan-kawan patut kah saya kena ambik suplement
agar badan saya kuat..
banyak lagi yang saya harus lakukan 
tanggungjawab sebagai pekerja yang makan gaji,isteri,mummy,menantu,akak ipar
semua saya kene buat...
nie yang tetiba cam nak menangis je nie
k la...bye

No comments:

Post a Comment