Saturday, January 1, 2011

First Stok EBM

nie first EBM yang berjaya untuk aku kumpul untuk Qareez
bermula pertengah bulan Disember 2010 aritue
walaupun tak penuh freeze seperti blog-blog lain yang aku dah singgah
SYUKUR ALHAMDULILAH  rezeki Qareez masih ada
kalau aku tak singgah ke blog-blog lain mungkin aku tidak lagi sedar
untuk buat sedemikian
TERIMA KASIH pada semua kerana ilmu-ilmu yang dikongsikan
saya masih mencuba dan aka terus mencuba
untuk kumpulkan stok EMB untuk anak ku yang terCINTA
walaupun tidak semeriah INSYALLAH akan ku pastikan ianya akan bertambah
dan terus bertambah dari hari ke hari
YA ALLAH kau permudahkan la
semoga rezeki Qareez sentiasa ada..AMIN

hehhe kat bawa nie pic Stok EBM Qareez for DEcember
jangan gelak ye
doakan usaha saya terus berjaya
semua nyer demi
QAREEZ terCINTA..BUAH hati MUMMY



No comments:

Post a Comment