Thursday, January 13, 2011

sedih + frust

uwa..uwa sangat sedih
malam tadi pegi jusco..nak beli dging beger untuk bekalan danial kesekolah esok pagi
aku dah stanby susu qareez dalam stu botol 9oz..botol baru la konon..so xyah nak bawak pam dan smpi 2 botol susu cam biase..lagi pun ge jusco x lame pun..
aku letak susu dalam beg cam biase bersama-sama brng penting ku...
semasa dalam kete Qareez menunjukkan tnda-tanda nak menyusu..
so aku pun bukak la beg...OMG aku sangat sedih ok
botol susu yang penuh terisi menjadi ringan bila aku keluarkan dari beg
ruper-ruper nyer ada stu part yang aku lupa nak pasang..menjadikan susu tumpah..so xde pe yang tinggal
habis beg aku basah..susu 8oz habis mcm tue je
aku redha xde rezeki Qareez
tup-tup aku teringatkan hp aku..
uwa..uwa..uwa nie lagi aku sedih habis barang2 aku dah bergaul dengan air susu
my hp..sob..sob..benda lain aku xkisah boleh cuci
hp boleh cuci ke..
sang suami xleh nak kata ape..
memang salah aku xcheck btul2..(manalah tau kene pasang benda tue)
nasib baik sepanjang dalam jusco Qareez tak meragam die ok je..
mulut die cip..cip.. nak susu tapi die tak mengamuk
balik je dalam kete die tertido..sian anak mummy kelaparan susu..mummy nk direct kamu tak nak
sampai rumah aku terus pam n bagi kat Qareez laju die menyedut walaupun mata tertutup..cian ye..lepas nie ape2 pun jadi bawak pam jangan tinggal ngn bawa botol extra sekali.
lepas tue sang suami bagi tau
hp xleh guna ge..screen dah masuk air susu..
power tul air susu aku..
hurm sedih dan frust sebab dah xde hp
tp aku redha ape yang terjadi
mummy reda korbankan hp..sayang qareez

No comments:

Post a Comment