Tuesday, February 15, 2011

Stok EBM seterusnya

hari ini saya nak cerita mengenai stok susu saya yang seterusnya. alhamdulilah syukur yang tak terhingga rezeki Qareez anakanda tersayang masih ada. nie stok bulan Januari yang telah berjaya saya kumpul.stok bulan Disember telah saya hantar ke rumah pengasuh untuk kegunaan harian sehingga la habis.cuba tengok stok saya bulan Disember dan bulan Januari ada perubahankan..AMIN..

Stok bulan Disember

Stok yang berjaya dikumpul bulan Januari

alhamdulilah berkat yang diberikan cuma saya perlu berusaha lagi gigih mengumpul, mengepam dan rajin bangun mengepam ditengah-tengah malam cuma kekadang bile dah malas menguasai saya terlepas juga sesi mengepam..almaklum je la Qareez dah semakin senang tidur malam nyer..tak sedar sampai susu pun saya hulurkan kemulut baru hisap kalau tidak sampai kepagi la die tak nak susu.jangan buat selalu macam nie Nurul..ingat harus teruskan bangun membuat stok.

gambar dari sudut jauh..sila abaikan makanan dibawah



ok sesi stok EBM akan saya udate dari bulan ke bulan..setakat nie kat area makanan bawah juga telah penuh untuk stok bulan Februari stok bulan Januari baru terusik dalam 10 botol sebab stok bulan Disember telah pun selesai. Wekend nie ingat nak kemas semula botol-botol tersebut sebab dah takde ruang tuk simpanan makanan..so en suami adakah kite perlu deepfrezer untuk stok nie semua..sabtu nie kite tengok nyer macamane.



3 comments:

CikPuanMiera said...

bestnye banyak EBM :(

shaida said...

xpe..jom kita same2 mengumpul EBM..teruskan perjuangan ye

mamaqaireen said...

Alhamdulillah..bnyk stok ebm..jom berikan yg terbaik utk anak kita ^_^

Post a Comment