Sunday, August 15, 2010

Jalan T.A.R

fuh akhir nyer impian aku nk ke Jalan Tungku Abdul Rahman
atau dikenali dengan jalan T.A.R akhir nyer berjaya
aku jejaki..
mekasih ain dan pie sebab sudi bawak mak buyung nie 
dan tanpa penat sudi menemani mak buyung nie kehulu kehilir
akhirnya hajat untuk mencari baju raihan abah
yang dah lame die ingin2kan tercapai akhir nyer
alhamdulilah tak terhingga 2 pasang sekali aku belikan
pastue aku carikan baju melayu tuk sang suami
jenuh mencari konon nyer nk sedondon ngn aku
kalau masih sempat la
kalau aku dah meletup
alamat nyer die pakai sorang
cari2 punya cari x jumpa warna yg sama
aku dah naik hampa
tup2 kedai yang terakhir aku pergi
aku berjaya cari wrna yang serupa baju aku
hahahah gembira nyer dalam hati
warna merah tema tahun nie
so dah terlepas hajat aku nk menjejaki jalan T.A.R
lpas dpt semua yang aku nak
baru rasa letih sgt2
tapi still pose gak tue
hebatkan...alhamdulilah
olrite baby pas nie baby leh keluar anytime
mummy dah x risau 
baju atok ngn baju daddy mummy dah dapat cari
sekarang mummy tengah tunggu turn tuk baby
ermm baby dh pusing ke belum nie
mummy xnk paksa sayang
ikut la baby
nak keluar macamana
yang penting baby sihat ye sayang...

No comments:

Post a Comment