Monday, August 2, 2010

alhamdulilah

alhamdulilah
abah dah leh kuar hospital
sure aku suspen malam tadi
abah tel malam-malam buta
just nk cakap
abah dah leh kuar
aku yang memang tengah bape xsedap badan nie
makin jadi xsedap
berdebar-debar
sebab pelik dengan ape yang abah cakap
boleh ke doktor bagi abah kuar malam-malam
selalu nyer mesti nk kne tunggu siang dlu kan
pastue macam2 lg nk periksa
bru bg balik
aku pun trus xsedap hati
nak tel mak kang 
takut mak pulak yang gelabah
aku pun doa-doa la kt tuhan
kalau betul abah boleh kuar hospital
biar la abah keluar sebab dah sihat
bukan jasad abah je yang balik nanti
(ya allah mintak la dijauhkan..aku belum nak kehilangan abah tersayang)
aku xleh nk sambung tido
nak ajak sang suami balik kampung jam tue gak
aku pasti die xkan nak punyer
sabo la sidah (aku sedapkan ati aku sendiri)
kul 5 pagi aku terus tel abah
nak pastikan yang aku x bermimpi
alhamdulilah abah jawab tel
fuh aku syukur sangat-sangat
abah tengah get ready tunggu mak datang jemput ngan andak
yeah..yeah..semoga abah semakin sembuh
walaupun aku yakin yang paru-paru abah xmungkin akan pulih seperti biase
ya allah terima kasih kerana sudi meminjamkan abah untuk kami lagi
walaupun aku tidak tahu sehingga bila
xsabar ye nk balik kg munggu nie
nak jumpa abah..mak..
R.I.N.D.U A.B.A.H, R.I.N.D.U M.A.K



No comments:

Post a Comment