Thursday, August 19, 2010

hanya berserah

ermm arinie nk cerita sikit pasal check up aku semalam
dok dah scan perut aku
so memang btul kepala baby kt atas
die stil tak nak pusing
dok pun dah bagi surat kt aku suh refer hospital serdang
tapi aku x pergi pun arinie
sebab perasan aku tengah serabut sikit
mungkin perasaan takut aku nie
memang pun aku tengah takut
tengok la minggu depan macamne
atas nasihat kekawan aku yang baik hati
insyallah minggu depan aku ge hospital ye
mungkin btul gk kata makcik nurulhuda baby kecik
sebab tue die boleh pusing sesuka ati..
baby baru 2.1 kg
kata mak aku tue dh kira baik
dulu aku 2kg je masa dilahirkan
so buat masa nie aku hanya mampu berdoa banyak-banyak
semoga dipermudahkan
jika itu pilihan yang terbaik tuk aku serta anak dalam perut nie
aku hanya berserah
semoga semua nyer selamat
kekawan tolong doakan aku sesame ye...

 

2 comments:

Nurul Affendi said...

jgn bnyk sangat pikir.
juz hadap je ngan tabah.
lagi bnyk pikir lagi ko rase takot.
aku doakan yang terbaek utk ko dan bb.
bgtau kz. lenkali bile ko cakap nk balek kg, blek je. tgk bb dah majuk tanak pusing. huh~

Ummu Adnin said...

betul2..setuju..be happy and terima je..macam aku dulu, awal2 sgt bersungguh hingga mintak dr. melayu tua tu try jugak normal walaupun breech..bile jumpe dr.india, dia bgtau semua..kelebihan kebaikan..terus xnak preasure..terus rase bertenang dan kata ngn baby 'ikut suka ko la nak kuar camne' andalhamdulillah, xsempat operate, mg 39, dia pusing...tapi, operate jugak Akhirnya..so, relaks je ler..jgn risau..

Post a Comment