Sunday, August 22, 2010

hospital serdang

fuh aritue hospital serdang tel suh datang ari senin
sedang aku bersiap2 nak menyerah diri
petang tue dapat tel lagi
dari hospital serdang
die suh datang ari khamis
aku yang memang tengah  xde mood
terus ok je..tanpa banyak bertanya
ye la sedangkan hati tengah berbelah bagi
die suh datang ari khamis pulak
aku pun pe ge yela je la
kalau ikutkan hati memang xnk pegi langsung
ape2 pun tggu je la ari khamis nie
perkembangan aku ye
oleh itu dikesempatan aku masih ada diofis arinie
aku nk setelkan semua keje2 aku
pasnie aku nak cuti lama
mak mertua aku sarankan aku amik cuti terus dan duk kampung je
sampi tnggu tarikh kalau btul2 kne operation (kalau kene)
die pun dah bg tau doktor kt hosptal melaka
amboi2 mak mertua aku nie
die lagi advance dari aku
layan je la....

1 comment:

Nurul Affendi said...

cepat2!
apply cuti bersalin awal sket!

Post a Comment