Wednesday, January 20, 2010

my handphone



Nie kad pengenaan sementara aku...nasib xkene bayar kalau tidak nahas kau pencuri...wahai dunia sedar la tidak semua manusia didunia nie baik..rambut same hitam tapi hati busuk...

Hari ini aku berada dirumah sahaja selepas membuat kad pengenalan baru aku atas kehilangan beg tangan aku yang turut hilang bersama-sama hp ku...sungguh tergamak kau sang pencuri...kerana kau aku jadi susah..terpaksa membuat kad pengenalan baru..naik turun bank...ge balai polis...yang buat aku amat sedih atas kehilangan hp ku...tahu kah kau tanpa segan air mata aku akan mengalir apabile teringatkan hp aku...betapa sayang nyer hp tue padaku...sungguh tergamak kau lakukan semua itu...mne aku nak cr no tel yg tersimpan dalam tue...gmbar2 ank buah kesayangan ku..lagu2 kesukaanku...dimana!!!!!!!!!!! kau memang jahat pencuri...pencuri bodoh..pencuri xguna...aku doakan kau xkan senang sepanjang hidup..didunia kau boleh lepas diakhirat kau sendiri tanggung..tangan kau akan kena potong(huhuhu saje2 nk sedapkan hati sendiri) salah aku juga kenapa cuai sangat..kenapa sesuka hati tinggal hp kat atas meja.dah hilang menangis xberlagu pun x mungkin hp tue akan kembali....ya allah dugaan kau beri pada ku...tapi mane tahu rezeki aku tuk dapat kembali siapa tahu...semoga ada hikmah disebalik kejadian..

No comments:

Post a Comment