Monday, January 18, 2010

19 Januari 2010 membawa suka duka dalam hidupku

urm...xtau nak digambarkan perasaan aku hari ini,bercampur aduk, keliru,gelisah semua ada...kenapa hari ini  ade suke ada duka dalam hidup ku..ya allah andai ini hikmahnya yang kau beri pada ku..aku redha dan aku pohon padamu ya allah jika masih rezeki ku kau kembalikan la hp ku yang hilang..kau bukalah hati sang pencuri yang telah mangambil hp ku tanpa ada rasa bersalah itu...ya allah sesungguh nya aku amat sayang hp pemberian suami ku dahulu sempena hari pertunangan kami..ya allah hp itu sudah ku anggap seperti nyawa ku ya allah..kau makbolkan lah doaku..jika masih rezeki ku kau permudahkan la jika tidak kau tenangkanlah hatiku ya allah..kau berikanlah kekuatan kepada ku...




tidak lupa juga ya allah sesungguhnya aku amat bersyukur atas anugerah yang kau beri pada ku...akhirnya impian kami untuk memiliki cahaya mata tercapai akhirnya..semoga kau berikan kekuatan kepada ku ya allah untuk mengharugi detik-detik bergelar ibu dengan sempurna..semoga aku harungi dengan hati yang tabah..insyallah

No comments:

Post a Comment