Tuesday, January 26, 2010

Happy Birthday Mak Lang

Selamat Hari Jadi....
Selamat Hari Jadi...
Selamat Hari Jadi Mak Lang..
Selamat Hari Jadi...

huhuhh 23 Januari 2010 genap sudah usiaku 27 tahun..alamak dah tua rupanya aku...ape-ape pun aku bersyukur masih dipanjangkan umur.semoga allah lanjutkan usiaku,murahkan rezekiku,beri kesihatan yang baik kepadaku hendaknya.



Majlis pada malam tue sebenarnya tak dirancang pun..ingat mak buat nasi lemak petang tue saje-saje nak buat makan..tup-tup tengok ade kek sekali..huhuhu terharu nyer.mekasih semua nie yang buat sidah sayang kat korang terutama mak abah rupa-rupanya nie rancangan mereka berdua walaupun ringkas tapi cukup mengenyangkan.



Penyeri majlis nie tengok je la budak berdua tue tak sabar-sabar nak tiup lilin..macam arinie birthday dieorang pulak..aku layan je la...nasib baik ada berdua je masa tue kalau ada semua anak-anak buah aku..abis la nampak gaya bukan aku yang potong kek tue nanti..




No comments:

Post a Comment