Thursday, January 21, 2010

hobi baru aku



ermm lupa aku nk cerita..hobi aku sekrang ne merangkap kerja sambilan aku adelah membuat bunga dulang, bunga pahar berasaskan dip..aku pn xsangka seni juga tangan aku nie..minat memang ade cuba xdikembangkan je lagi..tapi bermula ujung tahun 2009 aritue bermula serba sedikit kerja sambilan ku...bermula dengan suka-suka akhirnya menjadikan aku satu sumber pendapatan...tempahan bermula hanya daripada kawan-kawan ofice alhamdulilah tempahan semakin banyak semenjak aku ade blog sendiri(hehehe hasil tunjuk ajar sahabat ku yang tak lokek dengan ilmu) berkaitan dengan bunga dip...kalau masih ade yang belum tahu sila-silalah layari laman blog aku nie ye iaitu di http://kaynurilham.blogspot.com. sokongan anda amat aku perlukan...

No comments:

Post a Comment