Wednesday, June 30, 2010

Ape kita nak buat bile dapat bos banggang tahap gaban

aduh...seksa btul aku arinie
asyik nak kene buat keje yang sama je 
haritue kata bateri laptop x berfungsi
dah hantar baiki
sekarang timbul masaalah lain pulak
xboleh nk group wise
aku dah kata dah awal-awal
klu nk guna internet cepat,mudah dan senang
gunalah wayar network tue
ini tak still nak guna wireless
sedangkan org BTM pun dah inform awal-awal
yang wireless kt cnie xkuat
aku smpi benggang aritue
orang BTM kata bukan laptop nie yang problem
tapi tuan yang guna laptop nie sebenarnya
yang TAK TAHU NAK GUNA LAPTOP
dah la kedekut nk tau password
macam aku nie hingin sgt nk smpan password die tue
KEDEKUT NAK MAMPUS
arghhhh tension ye aku...
pegi la suggest kt die pegi kursus ke apa ke
kalau x sampai bile die akan meroyan pasal nie
sikit-sikit sahar..sahar
tel sahar...tanya sahar
orng tue pun dh naik bosan nak layan kerenah die
bodoh ye orang...


1 comment:

Nurul Affendi said...

punye la die bengang sampai
BANGANG jadi BANGGANG!!!
{ngehehe}

Post a Comment