Sunday, July 4, 2010

Alhamdulilah

Alhamdulilah..hanya itu yang mampu aku ucapkan
segala nyer telah selamat berjalan dengan lancar
walaupun kecil-kecilan tapi cukup meriah
aku walaupun dengan membawa perut 
lincah kesana kemari
membuat ape yang patut (hehehe ye ke membuat ke keje melantak je)
semalam banyak kali perut aku kene scan
jmpa org nie die scan perut aku
jumpa org tue die scan perut aku
glamour btul la..semua nk raba perut aku
nasib baik baby baikkan  duk diam je
apa-apa pun semua berjalan dengan baik
suasana majlis cukup meriah
sampi sesi bergambar terpaksa ditunda sebab selepas je 
pangantin mkn beradap hujan turun dengan selebat-lebatnya
xpe la hujan rahmat
selepas tue bru sesi bergmbar diadakan 
itupun  semua dah serabai
aku siap dengan bubur kacang nyer sempat berposing
nk tgk gmbr nanti la aku upload ye
k la setakat nie je nak tido jap
penat lom hilang ge
ngatok...

No comments:

Post a Comment