Tuesday, June 29, 2010

Bad mood time

hmmm sekarang nie fikiran aku tidak memuaskan..ada beberapa pekara yang merungsingkan kepala aku..malas aku nk pikirkan sangat tapi dah lumrah menjadi aku  so aku pikirkan juga sampai aku naik migrain dibuat nyer...kekadang aku rasa macam aku nie tersepit ditengah-tengah...tak dapat nak menilai mana yang penting, mana yang harus diutamakan tapi bagi aku kedua-dua nyer penting dalam hidup aku..aku cuba buat yang terbaik tapi masih dianggap kurang baik...sedang cuba untuk memahami tetapi masih dianggap tidak memahami..ohh tuhan sungguh hebat dugaan mu..sedih dihati ini hanya kau yang mengerti..
tengah keadaan kerungsingan sebegini aku sampai termimpikan aruah angah(anak saudara aku)..maafkan mak lang angah memang kebelakangan nie mak lang seakan terlupa pada kamu..insyallah mak lang balik kampung nanti mak lang ziarah kamu ye..mak lang pun dah rindu sangat pada kamu..terima kasih sedarkan mak lang dari kealpaan ini..mak lang lupa masih ada yang menunggu titipan dari mak lang..
buat sang suami..mummy dok xde mood die pun sama gak ikut xde mood..sampai nak cakap pun leh jadi amarah kt daddy..kalau marah dengan pengetua sekali pun jangan lepaskan marah tue dekat mummy ye...ape-ape pun banyak-banyakkan bersabar..kalau kite x bersalah biar la die nak kata ape sekali pun tuhan tue maha adil maha mengetahui..

No comments:

Post a Comment