Monday, June 27, 2011

Qareez 10 Bulan

Assalamualaikum....

selamat pagi semua..semoga hari ini hari yang ceria-ceria hendaknya
hari ini nak update perkembangan anak bujang saya sorang tue
sebenarnya semalam genap Qareez 10bulan
ingat nak update semalam juga tapi internet kt opis problem pulak
tak dapat la nk update
kebetulan pulak Qareez ada dioficce semalam sebab pengasuh Qareez takde 
kebetulan pulak my boss tak de so aku dengan senang hati bawak die sekali datang keje dan kesudahan nyer keje aku yang tak terbuat sebab geram tengok die tidur bukan main lena ye aku pun ape lagi join sekali. lama die tidur dari kul 11.00pagi sampai kul 2.30petang...pandai betul anak mami ye bukan main lama tidur dalam bilik beraircond ye.
sepanjang die diopis pun baik je die..mandi pun tegak je diri masa pakaikan pampers diam je kalau kt rumah habis kene kejar die dulu..sudah ye arinie akak-akak opis tanya kenapa tak bawak Qareez lagi arinie..hehehe seronok nenek-nenek main dengan Qareez
ok la nampak ye ada perkembangan Qareez kali ini.kali ini Qareez nak merangkak sekali dengan duduk sendiri..kalau terjatuh ke tergolek ke aku diamkan je kalau tak die akan menangis.sekarang memang tidur luar je senang Qareez nak bergolek-golek kalau jatuh pun tak la sakit sebab dah ada toto.kesihatan Qareez pun alhamdulilah memang itu yang mami doakan selalu biarla apa kamu nak buat yang penting kamu sentiasa sihat sayang..
doa mami, semoga Qareez jadi anak yang baik ye sayang...selamat hari jadi yang ke 10 bulan.I Luve U Qareez.

No comments:

Post a Comment