Sunday, May 2, 2010

Saya baru baik demam...

2ari saya mc
sebab demam
ditambah sabtu ngn ahad
dah 4 hari saya demam
demam yang teruk sekali
sampai nk bangun pegi bilik air pun sang suami kene papah
badan aduhai usah cakap...sakit sana sini
nk pegi klinik pun bukan main lama nk turun tangga
sang suami nk dukung tapi apakan daya
badan isteri berat sangat ditambah lagi berdua
terpaksa la turun pelan-pelan sambil pegang sang suami
kesian dekat orang dalam 
die pun mesti sakit sama kan sebab saya rasa perut nie mengeras semacam je
rosak program nk pegi majlis kahwin member
plan bukan main hebat lagi nak pegi
sampi masa saya rebah di perbaringan
mengaduh sakit sana..sakit sini
kesian juga dekat sang suami
die pun turut sama tak cukup tidur
sebab kene jaga sang isteri tersayang yang sedang sakit
sampai bermacam cara pelik dibuat
semata-mata nak buat sang isteri
berangsur sakit nyer
sepanjang demam tue juga bubur mcd jadi santapan
ikutkan hati xde selera langsung
tapi mengenangkan baby dekat dalam ntah apa kan nasib
telan juga walaupun sesuap dua
ari ini saya datang juga ke ofice
demam dah xde cuma tinggal batul dengan selsema je
harap-harap semakin pulih la ye
buat sang suami
terima kasih banyak-banyak sayang
jaga mummy sampai sembuh
I LOVE SO MUCH..daddy

1 comment:

Anonymous said...

demam ke??
shiannye!
eh..jgn tak pegi lak expo mommy baby 7-9 ni..
mesti best!!!

Post a Comment