Tuesday, April 6, 2010

Kene Tinggal

Huhuhu sedih sangat minggu nie sebab kene tinggal dengan en abang sayang.
lama lak tue.
en abang sayang kene pergi kursus induksi dekat melaka
masa mula-mula kene tinggal tue xde la terasa sangat
tapi bila dah nk masuk petang  sayu je hati nie
tetiba lak jadi rindu sangat-sangat kt si die..
baru 3 ari dah macam 3 tahun
tue la kan kalau ada depan mata gaduh aje..bile xde baru rindu-rinduan
sampai makan pun xselera
bila nak tido mula la mata terkebil-kebil teringat kat orang nun jauh disana
selalu ada dekat sebelah, dapat peluk, ada orang tolong picit-picitkan kepala bile pening
nie dah jauh mata pun xnak lelap
bila dah dapat panggilan baru mata boleh lelap
huhuhu alasan kan..
apa-apa pun nekad minggu depan nak amik cuti nak balik kampung
boleh juga bermanja-manja dengan mak,abah,akim
nanti ari selasa en abang datang amik dekat kampung 
lepas abis kursus..horayyyy

walaupun masih jauh tapi sekurang-kurang nya kurang sikit nak 
melawan rindu nie..kan..kan..

anak mummy kite sabar ye..nti daddy balik..kite peluk daddy
sementara tue baby jangan nakal-nakal ye
dengarkan pesan daddy aritue kan..jangan buat mummy susah
baby dok dalam baik-baik ye...

mummy sayang daddy & baby







2 comments:

bizzonline said...

sgt sedih kan..sy pon da bese kene tggl dulu2,lg jauh dia g..oberc nun..

ops..salam singgah sini n slm kenal..hehe..cntk layout

nufadz said...

gedix!

Post a Comment